mercoledì, aprile 23, 2008

Io ho riso

…cori…
Fatte bella,
fra poco ascimme
aggio truvate ‘è biglietti
con il ninno,
è piccirille
e co lassamme a mammà
io piglio a bandiera,
tu pripara a colazione
e nun to scurdà
‘o cappellino pe ‘o sole,
e lì ncoppa ‘e spalte
cantanno ‘e canzoni
facimmo ‘o tifo
pe ‘a suqadra d’o core

Forza, forza, forza!!
Me pare na pazza,
po allucche, te ncazze
e io salto in piedi,
mannaggia è rigore,
ma chist’arbitro è scemo!
Scemo, scemo, scemo, scemo!!
Forza, forza, forza!!
Io n’ato ne segno,
m’abbraccio, me stregno,
t’azzecco ‘o russetto,
t’arrubbo ‘o berretto,
e vedendo tu chiane…

…ALE-OO-ALE-ALE-OO…
ALE-OO-ALE-ALE-OO…

Rossa rossa,
la sciarpa azzurra,
e tutti i capelli nel vento,
tu si chella
ca n un si tifosa,
ma tu me pare n’ultras.
Ma dimme nu poco,
chi ta dato stu fiato,
pe novanta minuti
nun te si mai fermato,
po tutt’è partite
ca se giocano in casa,
me porte cu tte
o si no io nun cucino


Etichette:

2 Comments:

Anonymous Anonimo said...

Vabbè che gigi mi sta antipatico xò la canzone è carina..ciao

10:39 AM  
Anonymous Anonimo said...

ma i sottotitoli??
Dove sono?
Ciao

2:42 PM  

Posta un commento

<< Home